Sunnuntaina kisailtiin Ritva Herralan radoilla Masalassa. Oli kyllä tosi kivat radat, ja juosta sai. Ekalta radalta saatiin 10vp ja ripaus yliaikaa. Rima putosi johtuen mun huonosta valssista ja kepeillä taas aloitusvirhe. Jo on kumma kun näitä ei ikinä ikinä tapahdu treeneissä. Vähän höslä oli muutenkin mun ohjaus joissain paikoissa. Toiselta radalla sitten se nolla ajalla -7.01 ja sijoituttiin neljänsiksi, eli oli LUVA nolla. Vähän oli mun puolesta häsläystä tälläkin radalla, mutta tuntui jo ohjaus rennommalta kuin edellisellä, mutta ei kuitenkaan yhtä varmaa kuin treeneissä. Lisää kisoja, niin enköhän saa rutiinia. Enää yksi nolla voidaan saada kakkosista, kolmosiin enhaluaisi sinne huippujen keskelle hirmu vaikeille radoille:(

 

Illalla oli sitten Moonan tokot. Moona meni ihan kivasti, paitsi ylityöskenteli seuraamisen käännökset. Merkille mentäessä haukahteli, eikä edes meinannut uskoa aluksi. Hyppy tehtiin nyt vihdoin käskytettynä, eikä se välittänyt mitään käskytyksestä onneksi. Päätin yrittää ilmoittautua kokeisiin Janakkalaan, mutta ei mahduttu, vaikka heti soitun ilmoittautuminen alkoi:( Kirkkonummella olis myös kokeet, mutta sinne ei ole sitten toivoakaan mahtumisesta varmaan...

Maanantaina oli taas Pian pitämät treeit med Rasmus. Rasmus oli ihan super, ja treeni myös tosi kiva. Harjoiteltiin aluksi erikseen poispäinkäännöksiä, takaaleikkauksia ja välistävetoja, kaikki sujui. Ja lopuksi yhdistettiin vielä kaikki radaksi. Tokalla kerralla saatiin jo rata melkein oikein, vain yksi rima putosi. Treenin jälkeen kyllä tunsi tehneensä jotain, ei ehtinyt paljoa huilia:)                                                              

Tiistaina otin aamulla vain Moonan. En jaksanut piirtää rataa, kun se on paperilla jo, mutta aika vaikea oli. Sain taas huomata, että olen aika hidas. Vaikea keritä sijoittumaan oikeaan paikkaan, varsinkaan kun en osaa Moonaa ohjata tarpeeksi varmasti ja selkeästi. Jotain juttuja meni kuitenkin ihan hyvin, ja tuli hyvinkin selväksi se, että en saa myöhästyä yhtään. Heti jos olin myöhässä, tai rinta laaseri osoitti millin väärin, valitsi Moona ihan väärän esteen. Eikä oli väliä kuinka kaukana väärä este on, koska Moonalle on ihan sama kuinka kaukana minä olen. Onhan siitä irtoavuudesta paljonkin hyötyä, mutta ei niin hyvälle ohjaajalle paljon myös haittaa.