Otettiin pienet treenit vielä eilen ja tänään. Eilen nurmikentällä kun halusin tehdä vielä vieraan hypyn, ja otin agikentältä kiinteän aidan kappaleen, ihan kuin tokon hyppy mutta korkeapi. Vein parhaan patukan hypyn taakse ilman että Moo huomasi, ja otin ensin seuruuta ja jäävät. Seurasi kuin lahna, just kun mä olin päättänyt että otan pätkän ihan niinkuin olisin kokeessa. Lahnailu vaan lisääntyi, ihan kuin se olisi ihmetellyt miksi en komenna sitä tekemään kunnolla. Jäävit meni ok, paitsi löysää seuraamista. Halusin vielä ottaa pätkän seuruuta, jos vaikka olisi ollut parempaa, mutta ei. Rähähdin sille kunnolla kun ärsytti niin paljon, ja sen jälkeen tulikin sitten maailman täydellisintä seuraamista. Mun asenne olikin ensin että toivottavasti se tekee kivasti, jos ei tee niin ei voi mitään, olin siis hitusen empivä, ja Moona heti huomasi sen. Hyppy meni kivasti onneksi, ja oli kiva yllätys että palkka löytyi sieltä. Harmitti niin paljon se seuraaminen, että päätin mennä kaupan parkkikselle vielä kokeilemaan. Sanoin kerran kun possuili, ja sitten meni taas hyvin. Muistin että mun pitää itse kävellä reippaasti, niin Moo tekee paljon paremmin. Mietiskelin vielä kotona tätä, ja mun asenne on oikeastaan todella tärkeä, mun pitää olla kehässäkin vaativa, itsevarma, kiirehtivä, vähän "dominoiva" mutta kuitenkin hyväntuulinen, eikä pieni jännityskään haittaa. Kokeessa kun onnistuisi sitten tuon tunnetilan luomaan. Otin paikkamakuun myös parkkiksella, ja Moon ihan vierestä kulki ihminen, ja lapsi temmelsi vähän matkan päässä ja paljon muutakin häiriötä. Hyvin se makasi jälleen, eikä edes ole kääntänyt lonkalle pitkään aikaan.

Tänään halusin onnistuneet seuraamiset, ja ne sain. Tein kuolun kentällä kontakti juttuja, ja sitten menin koemaisesti uuteen paikkaan. Kerran haahusi, mutta se oli ihan ymmärrettävää kun pyöräilijöitä viuhahti melkein meitä päin. Komensin siitä kuitenkin ja sitten skarppasi lisää. Lyhyt paikkamakuu myös, josta palkkasin vasta istumasta.

Eiliset haut meni ihan kivasti myös. Tehtiin sma treeni kuin viimeksi, eli kahdesta ukosta hajut ja sitten etsitään ne, ja kolmas yksittäinen. Kaksi ekaa taas hyvin, ja kolmannelle ei lähtenyt ekalle lähetykselle niinkuin ei viimeksikään. Nyt saattoi olla vaan mun moka ja huolimaton lähetys, sillä tokalla se lähti kovaa ja varmasti.